• 60 dagen geld terug garantie
  • Levertijd 3-4 werkdagen
  • Veilig winkelen
  • Gratis verzending boven de €49

Uw favorieten

Producten laden...

Veelgestelde vragen

Is mijn bestelling doorgekomen?

Wanneer u uw bestelling hebt voltooid, ontvangt u een voorlopige bevestiging. Nadat de bestelling is goedgekeurd, ontvangt u een definitief bevestigingsbericht met details over levertijden, enz. De meest voorkomende reden waarom u geen van deze bevestigingen ontvangt, is dat u uw e-mailadres verkeerd hebt ingevoerd. We hebben ook wel eens problemen ondervonden met Gmail en Hotmail. Als u de voorlopige bevestiging hebt ontvangen, maar niet de definitieve bevestiging, dan kan het zijn dat onze klantenservice uw bestelling nog moet controleren. Als u binnen 1 werkdag geen definitieve bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Waar is mijn bestelling?

Nadat uw bestelling is ingepakt, ontvangt u automatisch een melding via e-mail. Deze melding bevat details van uw afhaalpunt, het pakketnummer, enz.

Kan mijn pakket op een alternatief afleveradres worden afgeleverd?

Als u uw pakket op een ander adres dan uw eigen adres wilt laten bezorgen, vul dan uw adresgegevens in bij het afrekenen. Vul vervolgens bij "Bezorging" het adres in waarop u uw bestelling wilt laten bezorgen.

Kan ik speciale aanbiedingen combineren met andere kortingen?

Speciale aanbiedingen worden toegepast op de normale prijs en kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen of speciale aanbiedingen.

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?

Als u onze nieuwsbrieven niet langer wilt ontvangen, kunt u klikken op een link die te vinden is onderaan elke e-mail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze heb geplaatst?

Bestellingen kunnen alleen worden gewijzigd als ze nog niet zijn ingepakt. Als u uw bestelling wilt wijzigen, bel dan onmiddellijk met de klantenservice via 024 808 01 57.

Ik ben verhuisd. Hoe wijzig ik mijn adres?

Als u bent verhuisd en u uw adres wilt wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice.

De website ziet er raar uit / werkt niet. Wat moet ik doen?

Dit kan te wijten zijn aan oude browsegegevens die op uw computer zijn opgeslagen. Dit kan problemen veroorzaken en kan ervoor zorgen dat de website niet correct functioneert. Probeer uw cachegeheugen en cookies te wissen. Als dat niet helpt, neem dan contact op met de klantenservice.
Informatie om u te helpen bij het oplossen van het probleem: Soort probleem dat wordt ervaren. Type apparaat dat wordt gebruikt (telefoon/computer/tablet, pc/Mac, Android/iPhone). Browserversie.

© Hööks.se 2020

BOM!

Webbläsaren du använder är diskad.

Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.