• 60 dagen geld terug garantie
  • Levertijd 10 werkdagen
  • Veilig winkelen
  • Gratis verzending boven de €49

Uw favorieten

Producten laden...

Vanliga frågor

Punten en bonus

[Faq fraga="Welk lidmaatschapsniveau heb ik?"]

Informatie over bonuspunten, aanbiedingen en eventuele bonuscheques is te vinden op Mijn pagina's. Wanneer u van lidmaatschapsniveau verandert, zult u per e-mail informatie ontvangen over nieuwe voordelen en aanbiedingen. Er wordt gewerkt aan de ontwikkeling van Mijn pagina's met meer informatie.

[/Faq] [Faq fraga="Wanneer zie ik het nut in van wat ik vandaag gekocht heb?"]

Punten worden alleen berekend wanneer we uw bestelling verzenden vanuit ons magazijn. Als uw bestelling een latere leverdatum heeft, worden de punten pas berekend nadat de bestelling is verzonden.

[/Faq] [Faq fraga="Welke bonuspunten krijg ik voor mijn aankopen?"]

De bonuspunten zijn gekoppeld aan het aantal aankopen dat u in het lopende kalenderjaar hebt gedaan.
Het aankoopbedrag tussen EUR 0-199,99 geeft EUR 0,1 1 punt
Het aankoopbedrag tussen EUR 200-599,99 geeft EUR 0,1 1 punt
Het aankoopbedrag tussen EUR 600-999,99 geeft EUR 0,1 2 punten
Het aankoopbedrag tussen EUR 1000+ geeft EUR 0,1 3 punten

[/Faq] [Faq fraga="Welke bonuspunten krijg ik voor mijn aankopen?"]

Als lid verdient u punten op al uw aankopen. Zodra u meer dan 2.000 punten heeft verzameld, worden deze uitbetaald in de vorm van een bonuscheque die 3 maanden geldig is. Na de uitbetaling hebt u 0 punten over, maar u hebt wel een bonuscheque ontvangen die u kunt zien in Mijn Pagina's. Als u ingelogd bent bij hooks.nl, ziet u het ook in de kassa waar u kunt kiezen om het te activeren. Het zal dan verschijnen als een korting op de bestelling.

[/Faq] [Faq fraga="Wat gebeurt er met mijn punten in geval van een retourzending/klacht?"]

Punten die overeenkomen met uw retourzending/klacht zullen van uw puntensaldo worden afgetrokken. Als een cheque is betaald en u hebt momenteel geen punten meer, kunt u in het rood staan.

[/Faq] [Faq fraga="Wat gebeurt er met mijn bonuscheque in geval van een retourzending?"]

Als u een bonuscheque gebruikt en de hele bestelling retourneert, zullen wij uw bonuscheque opnieuw vrijgeven.

[/Faq] [Faq fraga="Hoe gebruik ik mijn cheques?"]

Bonuscheques zijn gekoppeld aan uw klantnummer. Op hooks.nl kunt u de cheque die u wilt gebruiken activeren bij het afrekenen als u ingelogd bent.

[/Faq] [Faq fraga="Wat gebeurt er met mijn cheques en punten als ik mijn lidmaatschap opzeg?"]

Alle eventueel gespaarde punten en bonussen komen te vervallen bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u op een later tijdstip weer lid wilt worden, zal een nieuw lidmaatschap worden aangemaakt zonder punten of andere voordelen van eerdere lidmaatschappen.
Houdt u er rekening mee dat als u uw lidmaatschap opzegt, u niet langer in staat zult zijn om in te loggen bij het winkelen op hooks.nl.

[/Faq]

Bestellingen

[Faq fraga="Is mijn bestelling doorgekomen?"]

Zodra u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u automatisch een voorlopige bevestiging. Zodra de bestelling is goedgekeurd, ontvangt u een definitieve bevestiging met levertijden enz. De meest voorkomende reden voor het niet ontvangen van een van deze is dat u per ongeluk een onjuist e-mailadres heeft opgegeven. Wij hebben ook gezien dat er soms problemen zijn met Gmail en Hotmail.die een onjuist e-mailadres geven. Als u wel de eerste voorlopige bevestiging maar niet de definitieve bevestiging heeft ontvangen, kan dat zijn omdat onze klantenservice de bestelling nog moet bekijken. Als u binnen 1 werkdag geen definitieve bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

[/Faq] [Faq fraga="Waar is mijn bestelling?"]

Wanneer uw bestelling is ingepakt, wordt u automatisch per e-mail een bericht gestuurd. Het bericht bevat de plaats van levering, het pakketnummer, enz.

[/Faq] [Faq fraga="Hoe lang blijft het pakket op het afleverpunt?"]

Uw pakje blijft ongeveer 7 dagen op het afleverpunt. In de tussentijd ontvangt u 2 sms-berichten en vervolgens een herinnering per brief. Als het pakket niet wordt opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd. U wordt dan EUR 19 in rekening gebracht voor alle kosten van een niet opgehaald pakket. Houd er rekening mee dat het niet afhalen van uw pakket of het niet ontvangen van een levering niet geldt als uitoefening van uw herroepingsrecht.

[/Faq] [Faq fraga="Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet afhaal?"]

Als u uw bestelling niet afhaalt, wordt deze geretourneerd als een niet opgehaald pakket. U wordt dan EUR 19 in rekening gebracht voor de kosten van een niet opgehaald pakket. Als u ervoor kiest uw pakket niet af te halen, geldt dit niet als uitoefening van uw herroepingsrecht.

[/Faq] [Faq fraga="Kan ik mijn bestelling naar een ander afleveradres sturen?"]

Als u de levering naar een ander adres dan uw eigen adres wilt sturen, vult u uw adresgegevens in bij de kassa. Voer vervolgens het adres in waar u de bestelling naartoe wilt sturen onder "Levering".

[/Faq]

Korting

[Faq fraga="Kunnen kortingen worden gecombineerd met andere prijsverlagingen?"]

Nee, u kunt uw persoonlijke kortingen niet combineren met andere aanbiedingen. Op Mijn Pagina's kunt u actuele aanbiedingen zien die persoonlijk zijn voor u als lid. Aanbiedingen zijn geldig op de normale prijs en kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen en aanbiedingen. Als u meerdere actieve kortingen heeft die op hetzelfde product van toepassing zijn, zal slechts één korting worden toegepast.

[/Faq]

Profiel

[Faq fraga="Kan ik mijn e-mailadres online wijzigen in Mijn pagina's?"]

Nee, u kunt uw e-mailadres niet online wijzigen. Neem contact op met de klantenservice als u hulp nodig heeft.

[/Faq] [Faq fraga="Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrieven?"]

Als u niet langer nieuwsbrieven van ons wenst te ontvangen, staat er onderaan elke e-mail een link waarop u kunt klikken. U kunt uw instellingen ook wijzigen op Mijn pagina's onder "Mijn profiel".

[/Faq] [Faq fraga="Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?"]

Bestellingswijzigingen kunnen alleen worden doorgevoerd op bestellingen die nog niet zijn ingepakt. Als u een wijziging wilt aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice, klantenservice@hooks.nl.

[/Faq] [Faq fraga="Ik ben verhuisd, hoe kan ik mijn adres wijzigen?"]

Als u verhuisd bent, kunt u uw woonadres wijzigen in Mijn pagina's. Log in en klik op "Mijn profiel" en vervolgens "Informatie bijwerken".
U kunt natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice.

[/Faq]

Overig

[Faq fraga="De website ziet er vreemd uit / werkt niet - wat moet ik doen?"]

Dit kan te wijten zijn aan een oude geschiedenis die wordt opgeslagen, waardoor eerdere problemen blijven bestaan en de website niet correct werkt. Misschien moet u uw cachegeheugen en cookies wissen Als dit niet helpt, neem dan contact op met de klantenservice.
Informatie die ons kan helpen bij het oplossen van problemen: type fout dat is opgetreden. Type gebruikt apparaat (telefoon/desktop/tablet, pc/Mac, Android/iPhone). Browserversie.

[/Faq]
    © Hööks.se 2020

    BOM!

    Webbläsaren du använder är diskad.

    Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

    Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.